adipato
Just another WordPress.com site

apalah ini

Sedikit cerita pengalaman hidup nih yang mungkin jarang ada orang tau kali ye.Tapi jangan banyak-banyak deh kesian ntar ntar lo pada batuk lagi. Ini cerita tentang kesalahan-kesalahan gue di masa lalu(aseeek ternyata gue punya masa lalu juga). Dan mungkin gue gak akan ulangin jangan pernah deh kalo bisa, cukup kemaren-kemaren aje deh. Kasian sama yang laennye ( sama guenye sih sebenernye. Haha).  Pertama sih tentang kesalahan gue yang terlalu mikirin kemauan gue keegoisan gue dan akhirnya gue cari-cari kekurangan tuh orang padahal sih kalo dipikir-pikir lagi kayanye gak usah begitu juga, yah maklum dulu masih ababil (hahaha).

Kedua mungkin gara-gara trauma kali ye sama yang kemaren, jadi gue terlalu hati-hati sama yang sekarang, jadi saking terlalu hati-hatinye sampe gak sadar ternyata udeh lama juga. Sampe-sampe pas sadar udah di salip yang laen (macem bajaj aje tuh anak nyalip”). Yah seperti biasa gue Cuma bisa pasrah aje, kalo dipikir-pikir sih emang salah gue.(tapi masalahnye gue bisa mikir apa kagak nih ye). Dan sekarang dengan kesalahan-kesalahan gue yang kemaren gue gak mau keulang lagi deh cukup jadi pelajaran aje biar tambah dewasa dikit( dikit aje).

Cukup sekian deh curhat dadakannye, maap dih kalo bahasanye agak kurang enak didenger ( bahasanye aje kurang enak didenger, gimane orangnye tuh ye).

Oke, mau pesen nih dikit, jangan pernah kita ngelupain kesalahan-kesalahan kita yang lalu ye karena itu buat pelajaran kita kedepannye supaya gak kejadian lagi gitu. haahaha

 

No Responses to “apalah ini”

Leave a Reply

